Usluge

Usluge

Concierge privatne kućne posjete liječnika predstavljaju jedinstvenu dostupnost personalizirane primarne zdravstvene skrbi, 7 dana u tjednu, u udobnosti vašeg doma.

Saznajte više

Concierge doktor

privatna zdravstvena
usluga kućnih
posjeta liječnika

Pružamo concierge usluge kućnih posjeta liječnika kroz nekoliko modela:

Usluge
Nečlanovi ikona

Nečlanovi

Možete pozvati našeg liječnika u privatnu kućnu posjetu 7 dana u tjednu te imate na raspolaganju široku paletu naših usluga uz jednokratnu naknadu.

Članovi ikona

Članovi

Zlatni standard u personaliziranoj medicini gdje svaki InterCut Medical Care liječnik brine o točno određenom broju obitelji kako bi sve usluge bile maksimalno dostupne i izvršene u optimalnom vremenu. Posebnu pozornost posvećujemo izgradnji odnosa i povjerenja između pacijenta i liječnika. Naši liječnici kontinuirano brinu o Vašem zdravlju, vaša dob, način života, zdravstveni status i faktori rizika redovito se procjenjuju, kontroliraju i aktivno zbrinjavaju.  Vaša dobrobit i zdravlje nam je jedini prioritet. Članstvo pored kućnih posjeta pokriva i 24/7 uslugu  telefonskih konzultacija.

Tvrtka ikona

Tvrtke

Poslovni uspjeh u velikoj mjeri ovisi o sposobnosti predviđanja rizika, otpornosti na vanjske prijetnje te unutarnjoj snazi i stabilnosti tvrtke. Namijenjeni svim zaposlenima, naši korporativni paketi pružit će najvišu razinu upravljanja zdravstvenom skrbi i zdravljem pojedinca, tima i tvrtke. Radimo u fazama, počevši od liječničkog pregleda, zdravstvene procjene i prepoznavanja rizičnih čimbenika, do personaliziranih, individualno prilagođenih medicinskih postupaka s ciljem prevencije i liječenja stanja i bolesti. Concierge usluge liječnika prilagođavamo specifičnim zahtjevima tvrtke

Usluge liječnika
u kućnim posjetama

Trijažni dijagnostički i terapijski postupci koji za cilj imaju dostupnu i učinkovitu medicinsku skrb, vođenje kroz sve faze liječenja, uzimajući u obzir individualne preferencije, psihičke i fizičke mogućnosti, uz minimalno narušavanje osobnih rutina.

Prozirna bijela

Klinički pregled s preliminarnom dijagnozom

Uključuje detaljnu anamnezu, nakon čega se postupcima inspekcije, auskultacije, palpacije i/ili perkusije utvrđuje status praesens i/ili neurološki status, te prisutni fizički, fiziološki, neurološki i psihički poremećaji.

Plusići
Prozirna bijela

Ambulantna
dijagnostika

Dodatni diferencijalno-dijagnostički postupci s ciljem postavljanja i/ili potvrde preliminarne dijagnoze koji prema potrebi uključuju mjerenje tlaka, određivanje GUK-a, saturaciju kisikom te snimanje EKG-a.

Plusići
Prozirna bijela

Aplikacija parenteralne
terapije

Prema postavljenoj dijagnozi terapija može odmah započeti davanjem intramuskularne, supkutane ili intavenske injekcije, te uvođenjem infuzije uz obaveznu opservaciju nakon primjene terapije.

Plusići
Prozirna bijela

Organizacija daljnjeg
liječenja po potrebi

Nakon provedenih dijagnostičko-terapijskih postupaka na primarnoj razini zdravstvene zaštite, prema potrebi moguće je preporučiti i organizirati nastavak liječenja u specijalističkim sekundarnim ili tercijarnu ustanovama privatnog ili javnog Nacionalnog zdravstvenog sustava.

Plusići
Prozirna bijela

Drugo mišljenje

Razgovor, anamneza i detaljna analiza medicinske dokumentacije omogućuju nam donošenje neovisnog drugog mišljenje kako o dijagnozi tako i o terapijskim mogućnostima.

Plusići
Prozirna bijela

Obrada i previjanje rana

Akutne ozljede ili kronične rane potrebno je adekvatno zbrinuti tj. očistiti, dezinficirati i previti, te redovito pratiti kako bi se na vrijeme spriječio nastanak i širenje infekcije i destrukcija okolnog tkiva.

Plusići
Prozirna bijela

Propisivanje terapije

Peroralna terapija može se propisati na ‘privatnom’ receptu te se potrebni lijekovi mogu kupiti u ljekarni i tako odmah započeti liječenje.

Plusići
Prozirna bijela

Medicinske konzultacije
i praćenje ishoda liječenja

Medicinske konzultacije dostupne 24/7 najbolji su način za praćenje simptoma, tijeka bolesti i odgovora na terapiju jer se na svaku promjenu kliničke slike može na vrijeme reagirati i prilagoditi liječenje.

Plusići

Za sve ostale usluge molimo pogledajte cjenik
svih usluga koji se nalazi dostupan na linku ispod.

Trebate pomoć
ili imate pitanje?

Nazovite nas na broj 099 3845 405, pošaljite Whatsapp, Viber ili SMS poruku, ili nam se obratite na e-mail icmc@kucneposjete.hr s priloženom medicinskom dokumentacijom i povratno ćemo Vam se javiti za detaljni dogovor kućne posjete ili konzultacije.

Česta pitanja

Ovdje potražite odgovore na najčešća pitanja, a za sve dodatne informacije kontaktirajte nas putem telefona ili e-maila.

Medicinski pribor ikona
Pozivom na broj +385 (0)99 3845 405 slijedi razgovor s liječnikom koji uzima osnovne podatke o bolesniku, kratku anamnezu i osnovni razlog za dolazak u kućnu posjetu. Tijekom razgovora dogovara se termin dolaska i način plaćanja.

Ambulantne dijagnostičke i terapijske postupke, konzultacije o preporučenim strategijama liječenja i potrebi za laboratorijskim te specijalističkim pretragama.

 

Ne, InterCut Medical Care je privatno društvo za zdravstvenu djelatnost i nije potrebno nikakvo osnovno, dopunsko ili dodatno zdravstveno osiguranje, bilo javno ili privatno.

Plaćanje je prema ispostavljenom računu za izvršene usluge – gotovinsko ili kartično.

Tijekom telefonskog poziva dogovara se termin dolaska u kućnu posjetu uz napomenu da za hitna i po život opasna stanja treba nazvati 112 ili 194.

Liječnik u kućnoj posjeti raspolaže sa svim zakonski propisanim lijekovima kojima se započinje liječenje, a za nastavak može prema potrebi napisati privatni recept te se lijek može kupiti u ljekarni.

Nakon kućne posjete medicinska dokumentacija dolazi na email adresu navedenu u općim podacima bolesnika.